niedziela, 9 sierpnia 2015

                                                               Buenos dias! :D
Nazywam się Emilia, jednak większość osób mówi na mnie po prostu Emila.
Mam 11 lateq :3.
Na MSP nazywam się Sara00051.
Moim ulubionym kolorem jest miętowy.
Nie lubię placków (dziwak).
Moim ulubionym przedmiotem jest (EMILA!!!Są wakacje, co tu o szkole gadasz!!!!!) w-f;3.
Nie mam i nigdy nie miałam przyjaciółki.:(
Czytam gdzieś około 20 blogów:3

No, to już chyba wszystko o mnie!:3 Muszę przygotować wygląd bloga, co trochę potrwa i w tym czasie nie będę pisała postów:(
~Sara00051


5 komentarzy:

  1. Super. ;D Też jestem Emilka, Ty małpko! -,- XD ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :> Zapraszam na mój mspowo-amelkowo-blogowo.blogspot.com :D Możesz go dodać do twoich 20 czytanych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Myślę, że pomogę nabić Ci jeszcze trochę wyświetleń ;pp
    ~Shakira51001
    'Jesse

    OdpowiedzUsuń