czwartek, 13 sierpnia 2015

LBA!:D Nominacja od Emi Caffe ;3

                                                            Buenos dias! :D
Dostałam nominację do LBA od Emilki (klik), za co bardzo dziękuję:*.

Tak więc zaczynajmy! ;D
1. Lubisz bardziej komedie czy horrory?
Zależy od tego w jakim nastroju jestem. Jeśli mam #głupaffke oglądam komedie. A jak jestem smutna oglądam horrory.
2.Jaki masz model laptopa?
Niestety nie mam laptopa ;c.
3.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Jeszcze nie wiem, ale chyba sprinterką lub biegaczką długodystansową ;).
4.Jedziesz gdzieś w te wakacje?
Byłam już w Jastarni, Juracie oraz Mielcu i jeszcze pojadę do Wrocławia ;).
5.Twój ulubiony napój?
Tymbark Malina - mięta.
6.Czego się boisz?
Mam klaustofobię, więc najbardziej się boję przebywać w małych pomieszczeniach.
7.Masz rodzeństwo?
Tak, brata Miłoszka (2 latka) oraz siostrę Olę (7 lat).
8.Oglądasz kabarety? Jeśli tak, to jakich najczęściej?
Tak, Ani Mru Mru, Paranienormarni.
9.Kolekcjonowałaś kiedyś LPS?
Tak, ale siostra mi wszystkie zabrała :c.
10. Jak to się stało, że założyłaś konto na MSP?
Było to w ferie, a dokładniej 31 stycznia. Przyszły do mnie koleżanki, zalogowały się i zapytały, czy chcę pograć na ich koncie. Odpowiedziałam: ,,Tak''. Tak mi się ta gierka spodobała, że tego samego dnia założyłam sobie konto: Sara00051



Nominuję:
- Jesy <3 z tego oto bloga
-Pao Paulę z tego oto bloga
-Tynę z tego bloga



                                                   Tak więc pytanka:
1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
2. Kiedy masz urodziny?
3.Jaka jest Twoja ulubiona liczba?
4.Jaki/a jest Twoja ulubiona piosenkarz/piosenkarka?
5.Twoja ulubiona piosenka?
6. Na ile od 1 do 10 oceniłabyś swój wygląd?
7.Ile blogów czytasz?
8.Lubisz mnie? :c
9.Masz laptopa czy komputer stacjonarny?
10.Jakie blogi czytasz?
11.Jaki jwst Twój ulubiony owoc?



                                 Tak więc to b było na tyle c:. Dziękuję za przeczytanie posta ;).
~Sara00051



3 komentarze:

  1. XD Też mam klaustrofobię ❤
    ~Shakira51001
    'Jesse

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje c;
    Niestety już robiłam LBA i na razie nie planuje następnego.

    ~`.A
    #Jestem tu pierffszy raz *^-^*

    OdpowiedzUsuń