wtorek, 11 sierpnia 2015

10 faktów o mnie+ 82 wyświetlenia:D

                                                              Buenos dias!:D.
Z tej strony nikt inny jak Emila, czyli Sara00051;D.  Dzisiaj na prośbę mojej koleżanki zrobię ,,10 faktów o mnie'':3.
1. Jak pewnie już wiecie, mam na imię Emilia, a na drugie Maria;3.
2.Mam dwójkę rodzeństwa: bratełka Miłosza i siostrełke Olę.
3.Kocham robić zdjęcia. 
4.Jestem ciemną brunetką o oliwkowej cerze i brązowych oczach^^.Pokazać zdjęcie, czy nie pokazać? Dobra, pokaże.

Tak, wiem brzydka.
5.Według mojego kolegi mam krzywy ryj xd.
6. Moją ulubioną piosenkarką jest Taylor Swift i Selena Gomez:3
7. Nienawidzę moich oczu.                  JUTRO ZNOWU GONIĆ, BIEC, LATAĆ PONAD!!!!!
8. Mam uczulenie na orzechy i syrop sosnowy :<.
9. W wolnym czasie koffam czytać gównoburze :).
10. Mam trzy ulubione kolory: miętowy, pudrowy róż i biały:3
No, to już chyba koniec:3.       Chciałabym Wam baaaaa(...)rdzo podziękować za aż 82 wyświetlenia<333.
Nie wierzę w to, co zobaczyłam. Wczoraj o 20 było 60, a teraz jest 82. 
Postanowiłam, że na 500 wyświetleń zrobię konkursik. 
Mam jeszcze jedno ważne pytanko: Jak zrobić nagłówek, taki, jaki jest na większości blogów? Jestem takim noobem.

Myślę, że post się spodobał;)
~Sara00051
PS. Dziękuje, Jesy za przepiękne logo C:



4 komentarze:

  1. Dużo się dowiedziałam. ;D A jesteś ładna, co Ty opowiadasz?! xD ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna :*** a z nagłówkiem mogę pomóc ;-;
    ~Shakira51001
    'Jesse

    OdpowiedzUsuń
  3. Użyłaś mojego loga *^-^*
    Jeśli chcesz mogę Ci zrobić kolejne xd

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń